کلیه بیمار بیماری با سطح کراتینین بالا 4.0 آیا این یک مشکل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار بیماری با سطح کراتینین بالا 4.0 آیا این یک مشکلمادر من یک بیمار بیماری کلیه است و در حال حاضر سطح کراتینین او بالاتر از 4 باشد آن را یک مشکل؟ در واقع، کراتینین 4.0 است در مرحله 3 بیماری کلیه، و در این مرحله بیمار علائم بیشتری رنج می برند. علاوه بر این، بدون کنترل خوب این بیماری را به مرحله 4 سقوط، حتی 5 به سرعت در حال، به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از بیماری بزرگ است.

چه کاری می تواند ما را از کراتینین 4.0 می دانید؟

کراتینین به عنوان یکی از شاخص های بیماری کلیوی، می تواند به ما بگوید که چگونه جدی کلیه ها آسیب دیده اند. به طور کلی، سطح کراتینین نمی افزایش خواهد یافت با توجه به کلیه جبرانی قوی، تنها پس از عملکرد کلیه است کمتر از 50٪ سطح کراتینین پس یک بار افزایش سطح کراتینین، که بدان معنی است که کلیه اند در حد متوسط آسیب دیده شده است افزایش خواهد یافت.

کراتینین 4.0 به ما می گوید این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه و وجود دارد در سمت چپ 50٪ کلیه می تواند به طور معمول کار می کنند.

چگونه به کاهش سطح کراتینین؟

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، ما می توانیم سطح کراتینین تا حدی کاهش دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار کمک به کاهش سطح کراتینین بالا از طریق بهبود عملکرد کلیه است. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به کراتینین 4.0 می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، لطفا زیر پیام را ترک کنند.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1504.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، بیماری های کلیوی، کراتینین 4 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: